لالیگا نام لیگ رسمی اسپانیا است. بزرگترین تیم های این لیگ رئال مادرید و بارسلونا است. براساس آمار به دست آمده لالیگا سومین لیگ درآمدزای دنیا است. آیا با اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا آشنایی دارد؟
در این مقاله تصمیم داریم شما را با تمام اسپانسرهای رسمی لیگ اسپانیا آشنا کنیم، پس اگر در مورد این اسپانسرها کنجکاو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.
اسپانسرهای لالیگای اسپانیا
اولین لیگ درآمدزای دنیا لیگ برتر انگلیس و دومین لیگ بوندس لیگا است. البته میزان درآمدی که لالیگای اسپانیا دارد کم نیست و شاید بتوان گفت چند برابر بودجهی ایران لیگ اسپانیا درآمدزایی دارد
درآمدی که از لالیگا به دست میآید 2 میلیارد یورو است! بیشتر این درآمد مربوط به دو تیم بسیار مشهور این لیگ یعنی بارسلونا و رئال مادرید است. در ادامه به معرفی چند کمپانی(exness و آدیداس و راکوتن و پین باهیس) از چند صد کمپانی اسپانسر لالیگا می پردازیم.
کمپانی تجاری Exness
به تازگی کمپانی تجاری exness اسپانسر رسمی تیم رئال مادرید شده است. این کمپانی به صورت رسمی برای ترید کردن پرفکت مانی و وب مانی است. البته این تنها یکی از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا است.
آدیداس
یکی دیگر از شرکتهایی که اسپانسر رئال مادرید است، آدیداس است. همان طور که میدانید آدیداس رقیب نایک است. درست مانند نایک، آدیداس هم لباس ورزشی و کفش ورزشی تولید می کند.
شاید برای شما جالب باشد بدانید که صاحب اصلی مارک آدیداس یک فرد آلمانی به نام آدولف داسلر است. آدولف در سال 1920 تصمیم گرفت که کفش ورزشی تولید کند و در این موضوع نیز موفق بود.
زمانی که نوبت انتخاب کردن یک نام برای برندش شد از آنجایی که دوستان و آشنایان او را آدی صدا میکردند تصمیم گرفت این نام را با داس اول فامیلی اش ترکیب کند و برند آدیداس را بسازد.
آدیداس در بیشتر لیگ های برتر جهان اسپانسر است تا از این طریق بتواند برندش را بیشتر به مردم جهانیان بشناسد. در اسپانیا هم این برند یکی از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا است.
شرکت راکوتن
این شرکت اسپانسر تیم بارسلونا است. این روزها شما میتوانید نام این سایت اینترنتی را بر روی لباسهای تیم بارسلونا ببینید.
میزان سرمایه گذاری که این سایت بر روی تیم بارسلونا کرده است برابر است با: 61.5 میلیون یورو.
راکوتن یک سایت ژاپنی است؛ این سایت فعالیتش را از سال 1997 آغاز کرده است و بیش از 50 میلیون کاربر فعال در جهان برای خرید اینترنتی از این سایت استفاده می کنند. به طور کلی این سایت اینترنتی همیشه به فعالیت در ورزش علاقه ی زیادی داشته است. به عنوان مثال این سایت در سال 2004 یک تیم بیسبال در ژاپن که بسیار معروف و مشهور است را خریداری کرد.
شاید برای شما جالب باشد بدانید که رئیس این سایت بین المللی به رنگ قرمز علاقه ی بسیار زیادی دارد و حتی برخی از شراکت های این شرکت بین المللی به دلیل قرمز نبودن به هم خورده است.
به عنوان مثال سایت راکوتن قرار بود که اسپانسر تیم منچستر سیتی را برعهده بگیرد البته تنها با یک شرط، آنها اینکه لباس تیم به رنگ قرمز در بیاید. تیم منچستر سیتی این موضوع را قبول نکرده و این اسپانسری شروع نشده به پایان رسیده است.
کمپانی بکو
کمپانی بکو یک شرکت ترکیهای است که در حوزهی لوازم آشپزخانه و خانگی فعالیت می کند. این کمپانی از سال 2014 یکی از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا است. در حقیقت نام و لگوی بکو را شما می توانید بر روی پیراهن تیم بارسلونا مشاهده کنید.
نام این برند ترکیه ای بر روی آستین و پشت پیراهن های تیم بارسلونا حک شده است.
در بسیاری از کمپین های تبلیغاتی بکو تیم اول بارسلونا به خصوص مسی حضور داشته است. به نظر می رسد تیم بارسلونا به دنبال این است که با استفاده از پولی که بابت اسپانسری این برند ترکیه ای می گیرد استادیوم نیوکمپ را بازسازی کند!
پین باهیس
یکی دیگر از اسپانسرهای رسمی لالیگای اسپانیا سایت شرط بندی باهیس است. به طور کلی این روزها تبلیغ سایت های پیش بینی ورزشی و شرط بندی در اطراف زمین فوتبال و بر روی لباس ورزشکاران به یک موضوع عادی تبدیل شده است.
سایت پین باهیس یک سایت بین المللی است که به زبان های انگلیسی و ترکی است. البته به دلیل علاقه ی بیش از حد ایرانیان به پیش بینی ورزشی این سایت چند وقتی است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. سایت پین باهیس جزء معدود سایت های فارسی زبان است که لایسنس بین المللی دارد.
به همین دلیل شما به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید پیش بینی هایتان را در این سایت انجام دهید. همچنین این سایت بونوس های بسیار متنوعی برای کاربران در نظر گرفته است، به عنوان مثال بونوس خوش آمدگویی 100 درصدی این سایت می تواند یک بونوس بسیار جذاب برای کاربران علاقه مند به پیش بینی ورزشی باشد.
باتوجه به تمام توضیحاتی که در این مقاله به شما دادیم به نظر می رسد در تمام جهان فوتبال به یک صنعت درآمدزا تبدیل شده است که می توان از آن درآمدزایی های بسیار زیادی کرد.
از تبلیغاتی که بر روی لباس بازیکنان گرفته، تا برندی که بازیکنان برای هر بازی تنشان می کنند و در نهایت نیز تبلیغات دور زمین که می تواند در مورد یک سایت پیش بینی ورزشی باشد تا ببیندگان را ترغیب کند تا پیش بینی ورزشی انجام دهند.
منبع : شرط برتر