jetstreama

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    الف. یکی از لذت بخش ترین بخش های نقش من، برخورد با انواع مختلف مشتریان است. از افراد خصوصی، دولتی یا مشتریان تجاری،   بلیط هواپیما  همه نیازمندی‌های منحصربه‌فرد هستند و باید به گونه‌ای متفاوت با آنها رفتار شود، اما همیشه با همان سطح بالایی از خدمات. گاهی اوقات چالش برانگیز است، اما هر پرواز موفقیت آمیزی بسیار با ارزش است و من را خوشحال می کند، به خصوص زمانی که مشتریان ما یک یادداشت سپاسگزاری برای ما ارسال می کنند یا دوباره با ما رزرو می کنند.

    س. خاطره انگیزترین منشور شما تا به امروز چیست؟
    الف. در طول مدتی که به عنوان کارگزار چارتر کار می کردم، چندین پرواز چارتر به یاد ماندنی دارم. با این حال، یکی از مواردی که من به خصوص به یاد دارم، پروازی بلیط هواپیما مشهد تهران  برای یک مشتری خوب است که می خواست در کوتاه مدت از سنگاپور به لتونی برود و برگردد. این به معنای برخورد با سه منطقه زمانی مختلف بود زیرا مشتری در آسیا قرار داشت، Air Partner در اروپا و شرکت هواپیمایی از ایالات متحده کار می کرد. ما باید برنامه و مسیر پروازی را پیدا می‌کردیم که با برنامه فشرده مشتری و ملاقات او، ساعات کاری هر دو فرودگاه، ساعات کار خدمه مطابقت داشته باشد و به عنوان یک پرواز بدون توقف عمل کند. ما به دلیل ارتباط بی عیب و نقص بین همه افراد درگیر، عدم خواب و تصمیم گیری سریع این امکان را فراهم کردیم.
    در دهه 1970، زمانی که بیشتر خلبانان خطوط هوایی امروزی مانند من در حال رشد بودند، خلبانی برای یک شرکت هواپیمایی یک حرفه معتبر محسوب می شد. این شغل نه تنها حقوق های بالا و برنامه های خوب با روزهای مرخصی زیاد را ارائه می کرد، بلکه موقعیتی قابل احترام در جامعه نیز داشت. در اوایل دهه 1990، حقوق خلبانان برای برخی از خلبانان بین المللی به 300000 دلار آمریکا به دلار امروزی رسید.

    علاوه بر این، در این مدت، ارتش تقاضای ثابت و ثابتی برای خلبان داشت. یک هوانورد جوان مشتاق می تواند به ارتش برود تا تمام آموزش های پروازی خود را ببیند. هنگامی که این خلبانان تعهد نظامی خود را انجام دادند، تقریباً تضمین می شد که شغل خوبی برای یک شرکت هواپیمایی بزرگ پرواز کنند.

    © 2024 تمام حقوق این سایت برای دیجی بیک محفوظ می باشد

    منوی اصلی سایت