بلیط هواپیما تهران

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     


    ایر پارتنر خدمات مجرب، شخصی و یکپارچه ارائه می دهد. ما راه حل های سریع و قابل اعتماد منشور و OBC را ارائه می دهیم  بلیط هواپیما  و در کل فرآیند لجستیکی به شما مشاوره می دهیم و همیشه نیازهای شما را در اولویت قرار می دهیم. با پشتیبانی اختصاصی پرواز جهانی 24/7 ما، مشتریان می توانند مطمئن باشند که تیم سریع ترین راه حل مناسب را پیدا خواهد کرد - 365 روز در سال، 24/7.

    در یک جامعه به شدت صنعتی، کالاهای خطرناک به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند و البته باید از A به B منتقل شوند. به دلیل ماهیت خطرناک کالا، حمل و نقل تابع مجموعه ای از مقررات و ملاحظات خاص است که حمل و نقل را متفاوت می کند. سایر ماموریت های لجستیکی و ما درک می کنیم که مشتریان ما نیازهای ویژه ای دارند و به بهترین پشتیبانی ممکن نیاز دارند. ما در مورد این نکات بیشتر بحث می کنیم تا به شما در حمل و نقل کالاهای خطرناک بعدی کمک کنیم.

    کالاهای خطرناک خود را بشناسید

    برای شما مهم است که ماهیت کالایی را که با آن سروکار دارید و همچنین خطرات و مقررات مرتبط را بدانید و درک کنید بلیط هواپیما تهران مشهد  تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. کالاهای خطرناک به صورت زیر دسته بندی می شوند: کالاها یا موادی که خطری برای سلامتی، رفاه، ایمنی، اموال یا محیط زیست هستند. کالاهای خطرناک مواد، جامدات، مایعات یا گازهایی هستند که رادیواکتیو، قابل اشتعال، انفجار، خورنده، اکسید کننده، خفه کننده، زیست خطرناک، سمی، بیماری زا یا آلرژی زا هستند و می توانند به افراد، سایر موجودات زنده، اموال یا محیط زیست آسیب برسانند. همچنین شامل شرایط فیزیکی مانند گازها و مایعات فشرده یا مواد داغ است. اینها 9 دسته از کالاهای خطرناک هستند:  

    © 2024 تمام حقوق این سایت برای دیجی بیک محفوظ می باشد

    منوی اصلی سایت